Гарантия

Гарантійні зобов'язання, умови та/або рекомендації з експлуатації Важливо!!! Перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд під час отримання! Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд і комплектацію товару після його отримання від продавця. Гарантійне обслуговування проводиться в сервісному центрі магазину Allbattery у м.Харків. Згідно ст.9 п.1 "ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів", споживач має право на обмін товару протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданими товарами. 

Термін повернення грошей - 14 календарних днів з моменту отримання складом товару.


Умови надання гарантії: 

1.1 Доставка обладнання, що підлягає гарантійному обслуговуванню, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок. 

1.2 Гарантійне зобов'язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації (в тому числі Елементи живлення 18650) 

1.3 Показання зносу не є гарантійним випадком і не є причиною повернення, обміну. Допустимі свідчення зносу в новій батареї від 0% до 20% .У залежності від дати виробництва, часу зберігання.Відповідно до цього заряд першого дня нової батареї може доходити до 80-100% 

1.4 Час роботи від батареї не є причиною повернення та обміну, бо залежить від налаштувань моделі і справності плати. 


2. Умови переривання гарантійних зобов'язань: Гарантійні зобов'язання можуть бути перервані в наступних випадках: 

2.1 Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації. 

2.2 Виявлена в процесі ремонту невідповідність Правил та умов експлуатації, що пред'являються до обладнання даного типу. 

2.3 Пошкодження контрольних етикеток і пломб (якщо такі є). 

2.4 Відмова від гарантійного обслуговування, при розряді батареї до 0% .Рекомендація нижче 10% батареї не розряджати. 

2.5 Проблеми в обладнаннi, викликані діями третіх осiб. Передача товару в користування третім особам гарантією заборонено. (Покупець на сайті, платник за товар і одержувач товару повинні бути однією особою.) 

2.6 Установка і запуск обладнання не сертифікованим персоналом. У випадках, коли участь при установці і запуску кваліфікованого персоналу прямо обумовлено в технічній документації або інших письмових угодах або в описі лота. 

2.7 Установка і запуск обладнання не оригінального виробника і не сертифікованого (ліцензійного) програмного забезпечення. Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі виникнення питань звертайтесь до нашого Call центру за телефоном 0505765777 або пишіть на email rekordmarket@gmail.com

Отзывы о магазине Все отзывы
4.7
Всего оценок: 874
star-y-icon.svg
81%
star-y-icon.svg
15%
star-y-icon.svg
1%
star-y-icon.svg
0%
star-y-icon.svg
1%
Цена
Качество товара
Доставка
Оценка магазина
user-icon.svg Олександр
2024-04-23 14:55:43
Гарна якість та ціна. Відповідають на всі питання, швидка доставка..
user-icon.svg Євген
2024-04-23 09:40:16
Все добре, вчасно, справедливо..
user-icon.svg Антон
2024-04-19 22:36:47
Під замовлення везуть те, що напряму у виробника є "без можливості доставки в Україну"....
showmore-icon